8. 5. 2012

Čítanie naslepo #1



Milí čitatelia môjho blogu, aj keď skoro žiadnych nemám :) Prichádza celkom nové mesačné meme, na ktoré má hosťovské právo Luc s jej blogom. S radosťou sa doň zapojím (je len raz za mesiac, takže by som nemala mať problémy s pamäťou, dúfajme).

Takže k veci. V skratke k tomuto meme potrebujeme len zoznam kníh a túto stránku: www.random.org. Tu si zadáme počet kníh na našom to-read liste a ide sa na to. Takýto zoznam máte na www.goodreads.com, ale ak máte vlastný štýlový papierový zoznam kníh (ako moja kamoška, ktorej nestačí, že existuje goodreads, ktorý to urobí za ňu), tak aj ten postačí :)

Random.org mi vylosovalo knihu, ktorá je pod číslom 129: Lauren Oliver - Hana. Ak ste čítali Delírium, tak hádam budete poznať :)

Mám celý máj na prečítanie tejto kratučkej knihy, čo znamená, že sa hádam dočkáte aj recenzie. Aj keď, tím, čo nečítali Delírium to bude asi na nič.

Viete, že sa cítim vážne divne, keď si tu takto vypisujem a pritom je malá šanca, že si to niekto prečíta? Je to ako rozprávanie sa sama so sebou. Ale to mi celkom ide, tak dúfajme, že vás nenudím. A keby aj hej, nedávajte mi to v komentoch vedieť ;)

5 komentárov:

  1. Ha! ja som si to prečítala! :) A okrem toho takýmito monológmi samej so sebou si prešiel každý vrátane mňa čiže nestrachuj sa :) Inak som zvedavá, čo povieš na Hanu, ja sa ešte stále rozhodujem, či ísť do toho.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fú, to som teda rada :D Príjemný pocit, že niekto číta, čo píšem :))

    Tak Hana no.. po tom, čo som videla tvoje hodnotenie druhej časti na GR sa aj trochu bojím, či ma to nesklame. Ale keďže milý random mi vylosoval práve toto (a bolo tu nutkanie podvádzať a stlačiť tlačítko "generate" ešte jeden raz, no premohla som ho), tak to teda prečítam, nech je to akékoľvek... no s kritikou šetriť nebudem, ak ju bude treba :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hlavne Hana je krátka novela čiže aj keď to bude zlé, tak to aspoň nebude trvať príliš dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež som si to prečítala :) :) Knihu nepoznám. Teda poznám, ale čítať som ju nečítala :D

    Vďaka za zapojenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, sa mi to tu zbiera, vďaka :))

      A zapojila som sa s radosťou, aspoň ma nejaká ta povinnosť prinúti sem pravidelne pridávať príspevky :D

      Odstrániť